A 30 éves logMASter története

1995.12.27.

A cég hivatalos születésnapja, ezen a napon nyitottuk meg bankszámlánkat az MKB-nél. Tulajdonosunk a MASPED Zrt 51%-ban és a Hungarocamion Zrt-től érkező szakemberekből álló menedzsment 49%-ban.

1996.01.02.

Első munkanapunk a Bajcsy-Zsilinszky úti irodánkban, az Arany János utca fölött. A bérbeadó takarékosan bánt a fűtéssel, volt hogy nem volt kedvünk reggel a nagykabátot levenni magunkról az íróasztalnál.

1997

Az első bérlők voltunk a MASPED Zrt. Váci úti irodaközpontjában. Amikor megérkeztünk, akkor kezdődött az épület renoválása, átalakítása és átépítése, sokféle kaland közepette igyekeztünk a közúti szállítmányozási tevékenységünkre koncentrálni.

Rövid Váci úti küzdelem után elmenekültünk az építési területről, a Váci úti irodaházból. Átmenetileg a Késmárk utcába költöztünk, ahol a Danubiasped és több másik külföldi speditőr szomszédjai lettünk.

1998

Egységes vállalatirányítási rendszert vezetünk be, amely a mai napig a vállalkozás teljes adminisztrációját, értékesítési és szállítmányozási működését lefedi.

A svájci Vetsch AG magyarországi partnereként elindítjuk első gyűjtő szállítmányozási relációnkat.

1999

Kiscsomagos B2C belföldi disztribúcióval egészítjük ki a meglevő B2B belföldi disztribúciós rendszerünket.

A bécsi Schier, Otten & Co.megbízásából elkezdjük a LEGO termékeinek magyarországi fizikai disztribúcióját.

2000

A MASPED Logisztika Kft-vel közösen elkezdjük a Samsung termékeinek teljeskörű logisztikai kezelését.  Megnyílik a Dunakeszi disztribúciós központ, ahol telephelyet létesítünk. Központi irodánk újra a MASPED Váci úti központjában van.

2001

A MASPED Zrt. megvásárolja a PIÉRT korábbi disztribúciós raktárát Fóton, ahol az átépítést követően telephelyet létesítünk. Megkezdjük az olasz Benetton divattermékek magyarországi disztribúcióját.

2002

A Saima Avandero Spa magyarországi partnereként napi indítású olasz gyűjtőforgalmat indítunk Milanóból, Vicenzából és Pratóból.

Napi indítású gyűjtő forgalmat indítunk a Combitrans AB-vel Malmö-ből.

2003

A Samsung termékeinek teljeskörű disztribúcióját végezzük Magyarországon kívül Szlovákiában és Csehországban is.

Az ÖBB többségi tulajdonában álló bécsi Schier, Otten & Co kisebbségi tulajdont szerez a társaságban. Megkezdjük légi küldemények szállítmányozását a repülőtéri irodánkban. Megalakul a tengeri szállítmányozási üzletágunk.

Az ABX partnereként napi indítású gyűjtő forgalmaink indulnak Barcelonából, Madridból, Münchenből, Frankfurtból, Londonból, Párizsból és Lesquin-ből (Lille). Megkezdjük a francia Promode divatcikkek logisztikai terítését a magyaroszági üzletekbe.

2004

A MASPED Logisztika Kft-vel közösen megkezdjük a Vodafone logisztikai kiszolgálását Magyarországon.

2005

Megkezdjük a SONY termékeinek kizárólagos B2B disztribúcióját Magyarországon

2006

Sikeres VMI terméket vezetünk be gyári beszállítási logisztikát igénylő ügyfeleink számára.

2008

Napi indítású gyűjtőforgalmat indítunk Nürnbergből az AMM GmbH-val közösen.

2009

A Schier, Otten & Co. beolvad az Express Interfracht Int. Speditionsges.m.b.H. cégbe.

2013

Osztrák tulajdonosunk ismét beolvadás útján a European Contract Logistics GmbH lesz.

2016

Megkezdjük a spanyol Cortefiel konszern divattermékeinek magyarországi disztribúcióját.

2017

Osztrák tulajdonosunk újabb beolvadást követően a Q Logistics GmbH lesz.

2018


Heti kétszeri indítású gyűjtőforgalmat indítunk a LEMAN AS partnerünkkel Koppenhágából.

2019

Vállalatirányítási rendszerünkben átállunk a papírmentes működésre. 

2021

Március hónapban egy hirtelen döntéssel a COVID miatt a raktári és a belföldi disztribúcióban dolgozó kollégáinkon kívül mindenkit otthoni munkavégzésre rendelünk. A rendszerünk kitűnőre vizsgázik, az intézkedés nem igényel különösebb változtatást a folyamatainkon.

2022

Az ÖBB konszernen belüli átruházással osztrák tulajdonosunk a Rail Cargo Logistics Hungária Kft. lesz. A másik fő tulajdonos változatlanul a MASPED Zrt. A Hungarocamion Kft szintén mai napig változatlanul kisebbségi tulajdonos a cégben.

Fóti telephelyünkön megkezdjük az ún. finishing szolgáltatásokat dedikált ügyfeleink részére. Ugyanitt vámraktárat létesítünk a harmadik országos import ügyfeleink kiszolgálása érdekében.

Megindítjuk rendszeres vasúti gyűjtő járatainkat Kínából, Hszian és Csengdu városokból.

2023

Megkezdjük az azóta is roppant sikeres aznapi (sameday) szolgáltatásunkat dedikált ügyfelek számára.

2024

Megújítjuk arculatunkat és honlapunkat, amely népszerű szakmai portálként színesíti internetes megjelenésünket.

2025

Megkezdjük belföldi irodahálózatunk kialakítását.

logMASter logo 0903
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.