logMASter blog friss hírei
Az 1970-es évekbe lökheti vissza Európát a vörös-tengeri szállítási válság
A vörös-tengeri szállítási válság hatására egy negyvenlábas konténernek megfelelő árutömeg eljuttatása Ázsiából Észak-Európába a duplájára emelkedett.
Egyre nagyobb a káosz a vörös-tengeri szállítási válságban
Vannak vállalatok, akik újra vállalják a Vörös-tengeren át vezető utat, vannak, akik a Jóreménység foka megkerülésével hajóznak, és vannak, akik mindkettőn.
Ellentmondásos elemzések érkeznek a Vörös-tenger felől
A francia, az olasz és a spanyol hajók formálisan nem csatlakoztak a szövetséghez, mert nem hajlandók amerikai vezetés alatt tevékenykedni.
És Kína sem…
A nemzetközi helyzet fokozódik – a szállítók és ügyfeleinek bánatára
A szállítással foglalkozó vállalatok újra azzal kerültek szembe, hogy lehetetlenné válhat a hajózás a Vörös-tengeren és a Szuezi csatornán keresztül.
Tájékoztató a CBAM rendszerről
A CBAM az energiaintenzív ágazatok alábbi meghatározott áruimportjait célozza meg: cement, villamos energia, trágyázószerek, vas/acél, alumínium, vegyi anyagok.
A vártnál is jobban, 25-30%-kal nőnek a fuvardíjak 2024-ben
A fuvarozók és szállítmányozó partnereik egy ideje már tudják, hogy 2024 elejétől két jelentős költségemelkedéssel mindenképpen számolniuk kell.
Kína vasúti szállítási hálót szőtt a fél világ köré
Kínai tíz éve kezdett a pókháló szövésébe, két északi, egy nyugati, egy déli és egy délkeleti vasúti szállítási folyosót épít. A cél: leválasztani Európát az USA-ról.
Németország és Ausztria indítja a nagy európai útdíjemelés menetét
Az útdíjemelés lényege, hogy a különböző mérettű teherautók szén-dioxid-kibocsátáshoz kötve környezetvédelmi felárral terhelik meg az úthasználatot.
A szállítási szektorra még egy nehéz év vár: 2024 keményebb lehet, mint 2023
A kereslet hiánya mellett probléma a túlkínálat, a szállítási ágazatban mutatkozó kapacitásfelesleg, amely alacsony szállítási díjakat eredményezhet.
Cégünkről: logMASter
Magyarországon 28 éve azon dolgozunk, hogy segítsük ügyfeleinket szállítási és logisztikai igényeikben. Ma szolgáltatásaink közé tartozik a légi-tengeri-vasúti és közúti gyűjtő, az FTL(komplett rakomány) és LTL(részrakomány) szállítás szerte a világon, valamint minden belföldi szolgáltatás, a B2C kiscsomagoktól a projektrakományig.
Teljes raktárkapacitásunk 200 000 négyzetméter Budapest közelében.