logMASter blog friss hírei
A bedőlt szállítási cég romjai alatt keresik az értékeket a volt versenytársak
A Flexport a Convoy közúti szállítási logisztikai szolgáltatásokat feldolgozó szoftverét szerzi meg és telepíti át magához.
A bolygó örül, a szállítmányozók kevésbé – újabb EU-s szabály lép életbe
Ezt az adót a tengeri fuvarozó vállalatok fogják fizetni az európai kikötőkbe érkező hajóik kipufogógázai után.
A szállításban egyelőre legyőzte a (szak)ember a technológiát (2. rész)
Új technológiák mellett is életfontosságú, hogy legyenek az adott szakmát jól ismerő szakemberek vállalaton belül.
A szállításban egyelőre legyőzte a (szak)ember a technológiát (1. rész)
A FreightTech egykori üdvöskéje, amely 2022-ben 3,8 milliárd dollárt ért kicsit több mint 18 hónap alatt látványosan csődbe ment.
Árnyék Kína felett
A kínai gazdasági rossz hosszú távú kilátásai két lehetséges forgatókönyvet vetítenek előre: az 1990-es japán mintát, vagy a 15 évvel ezelőtti amerikai jelzálog-hitel összeomlást.
A FIATA üdvözli a konténerszállító multik kedvezményének megvonását
A logMASter Kft., mint a Szállítmányozók Világszervezetének (FIATA) tagja is üdvözöli az Európai Bizottság döntését.
Új szereplő jelenik meg a szállítás utolsó kilométerén
Az amerikai város Portland közlekedésfejlesztési stratégiájában kiemelten fontos, hogy elektromos kerékpárokkal cseréljék le a szállító járművek egy részét.
Találós kérdés: a konténerek hány százaléka vész el szállítás közben?
2020-ban 4000, 2021-ben 2000, 2022-ben csupán 661 konténer került a tengerek és óceánok fenekére a Container Lost at See jelentése szerint.
Nem hozott javulást a szállításban az év második fele
Az év elején tapasztalt búskomor hangulat 2023 második felének elején is kitartott a világ feldolgozóiparában és szállítási szektorában.
Cégünkről: logMASter
Magyarországon 28 éve azon dolgozunk, hogy segítsük ügyfeleinket szállítási és logisztikai igényeikben. Ma szolgáltatásaink közé tartozik a légi-tengeri-vasúti és közúti gyűjtő, az FTL(komplett rakomány) és LTL(részrakomány) szállítás szerte a világon, valamint minden belföldi szolgáltatás, a B2C kiscsomagoktól a projektrakományig.
Teljes raktárkapacitásunk 200 000 négyzetméter Budapest közelében.