Tavaly súlyos fennakadásokat okozott a Szuezi-csatorna lezárása és a globális útvonalak átszervezése, azonban 2025 első negyedévében konszolidálódott és megerősödött a magyar tengeri konténeres áruszállítás.
“A forgalom látványosan, több mint 15 százalékkal nőtt. Az import fellendülését a gyárépítési hullám és az alacsony tengeri fuvardíjak hajtották, míg a déli kikötők ismét visszanyerték vezető szerepüket.” – áll a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által készített 2025. első negyedévi értékelésben.
A szektor ismét növekedési pályára állt, bár az export gyengesége továbbra is intő jel. További hasznos információk a szövetség weboldalán olvashatók.
Amennyiben érdekli kedvező árazású raktározási és/vagy fulfillment szolgáltatásunk, kérjük, hogy keresse munkatársainkat a megadott elérhetőségeken vagy egyszerűen írjon egy e-mailt ide sales@logmaster.eu !
