Esettanulmány webshopoknak a logMASter fulfillment extra szolgáltatás igénybevételéről

logmaster fulfillment extra
Weboldalunkra érkezett egy nemzetközi szállítmányozási ajánlatkérés, amely szerint egy kereskedelmi tevékenységet végző cég Kínából szeretne behozatni velünk különféle termékeket. Az ajánlatkérés gyűjtő (LCL) mennyiségre illetve komplett (FTL) 20’ konténerre is vonatkozott. A logmaster fulfillment extra szolgáltatást ajánlottuk.

A beszélgetésünk során kiderült, hogy az ügyfél az importálni tervezett termékeket egy webshopon keresztül tervezi majd értékesíteni Magyarország egész területén, illetve az EU-n belül egyes országokban.
Korábban ezeket a termékeket egy német nagykereskedőn keresztül importálta és ezeket a szállítmányokat is társaságunk közúti gyűjtő üzletága hozta be a cég részére. Később kapcsolatba lépett a termékek kínai gyártójával, akivel kitűnő kapcsolatot ápol és akivel kedvező feltételek mellett sikerült üzletet kötnie az áru beszerzésére.
Ajánlatunk gyűjtős, néhány raklapnyi (LCL) mennyiségre és teljes 20′ rakományra (FCL) vonatkozott, alternatív útvonalon tengeren és vasúton. Az ügyfél az első alkalommal az LCL vasúti import útvonalat választotta, amelynek költsége magasabb ugyan a tengeri szállításénál, de a tranzitidő sokkal rövidebb és a beérkezés pontosabban kalkulálható, mint a tengeri útvonalon. A megbízást megkaptuk.
Kínai vasúti gyűjtő partnerünk felvette a kapcsolatot az ottani exportőrrel, gondoskodott az áru átvételéről és konténerbe rakodásáról, majd a szállítmány hamarosan útra kelt Magyarországra.

A küldeményt saját vámkezelőnk a telephelyünkön lévő Vámhivatalnál vámkezelte és a belföldiesített termékeket az áruszámla alapján betároltuk ugyanitt a raktárunkba. A betárolás során a termékeket cikkszám és beszerzési ár szerint vettük leltári nyilvántartásba. Ügyfelünk számára napi szinten elérhető a frissített raktárkészlet, amely a webshop számára a készlet elérhetőségének alapinformációját biztosítja.  A webshopon keresztül érkező rendeléseket, annak tartalma alapján a raktárunk kiszedi, ellátja a szükséges használati utasítással, csomagolja és felcímkézi a vásárló adataival.

Minden nap a 14:00 óráig beérkező megrendeléseket raktárunk előkészíti, így azok másnap kiszállításra kerülnek belföldi disztribúciós hálózatunk kiscsomagos szolgáltatásával. A kiszállítás napjának reggelén ügyfelünk vásárlója sms illetve e-mail értesítést kap a szállításról. Ebben az sms-ben vagy e-mailben lehetősége van a szállítás napját, idejét, címét módosítani. A kiszállításkor lehetőség van utánvétes fizetésre bankkártyával és készpénzzel egyaránt.

Az utánvéttel beszedett áruértékeket ügyfelünk bankszámlájára utaljuk a kézbesítést követő első munkanapon.

Az ügyfél számára azóta már több tételt hoztunk be vasúti expressz gyűjtő szolgáltatásunkkal különböző kínai gyártóktól és értékesítési számai örvendetesen növekszenek.

Amennyiben érdekli kedvező árazású fulfillment extra szolgáltatásunk, kérjük, hogy keresse munkatársainkat a megadott elérhetőségeken vagy egyszerűen írjon egy e-mailt a sales@logmaster.hu címre!